Skip to content Skip to footer
Coșul meu (0) Coșul meu 0 items - 0.00 lei
Coșul meu (0) Coșul meu 0 items - 0.00 lei

Garanția produselor

GARANTIE

Garantia nu acopera urmatoarele situatii:

1. produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate;

2. produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul acestora;

3. defectiuni aparute ca urmare a unei manipulari si pastrari necorespunzatoare (de ex. schimbarea datei ceasului in intervalul orar 20:00 – 04:00, aplicarea de socuri, interactiunea cu detergenti, cosmetice sau produse petrochimice, pastrarea in medii cu praf, umezeala excesiva sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice, mentinerea bateriei in stare consumata in interiorul ceasului, etc);

4. nerespectarea recomandarilor privind etanseitatea sau nerespectarea instructiunilor de utilizare;

5. deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale;

6. deteriorari derivate din uzura, vechime (de ex. zgarierea sticlei, alterarile culorii sau a materialului bratarilor metalice sau curelelor produse din piele, material textil, cauciuc si alte materiale etc.);

7. orice deteriorare indiferent pe ce parte a ceasului, rezultata din folosirea anormala sau abuziva, lipsa de ingrijire, neglijenta, accidente (lovituri, izbiri, geamul spart etc), folosirea necorespunzatoare a ceasului si nerespectarea instructiunilor de utilizare, in special in ceea ce priveste depasirea limitelor de etanseitate, daca se constata ca aceste cauze au determinat defectiunea reclamata de Cumparator;

8. se constata prezenta apei in interior la ceasurile din categoria 1,2,3 de rezistenta la apa;

9. corodarea carcasei si a bratarii este cauzata din cauze biologice (de ex. aciditatea crescuta a transpiratiei);

10. defectiunea este cauzata de folosirea impropie, brusca sau neatenta a bunului (coroana sau butoanele smulse, urme de lovitura pe carcasa, bratara sau curea rupta, ecran spart);

11. durata de viata a bateriei;

12. bateria consumata dupa exirarea termenului de garantie de 30 de zile calendaristice de la data emiterii facturii;

13. certificatul de garantie si factura fiscala nu sunt prezente cand se solicita service.

Garantia devine nula in urmatoarele situatii:

1. bunul nu este insotit de certificatul de garantie si factura fiscala, bunul primeste respingerea garantiei, pierderea certificatului de garantie;

Daca defectul constatat face obiectul garantiei cumparatorul are dreptul in mod gratuit la:

1. repararea produsului cumparat si inlocuirea subansamblelor mecanismului defect;

2. inlocuirea integrala a produsului cu unul identic sau similar doar in cazul in care acesta nu poate fi reparat.

3. RETURUL LA CLIENT

Dupa readucerea produsului in stare de functionare termenul de expediere prin curier este de 24 – 48 de ore.

4. COSTURI TRANSPORT

In cazurile in care se constata ca defectiunea NU face obiectul garantiei costurile de transport tur-retur, prin curier rapid, vor fi suportate de Cumparator. Se accepta doar coletele trimise prin curier rapid la sediul societatii din sectiunea contact.(nu se primesc retururi la alte magazine de desfacere)

5. PROTECTIA LA UMIDITATE

In tabelul de mai jos sunt prevazute actiunile permise/nepermise in vederea pastrarii etanseitatii ceasurilor.

Categ. Indicatie WR pe cadran sau pe carcasa ceasului Contact accidental cu apa, stropi, spalat pe maini Contact frecvent cu apa (de ex. dus) Inot de suprafata Scufundari neprofesionale, Sarituri in apa Scufundari profesionale Folosirea coroanei sau a butoanelor sub apa
1 Fara indicatie WR Nu Nu Nu Nu Nu Nu
2 Cu indicatie WR (Water resistent) Da Nu Nu Nu Nu Nu
3 30m/ 3ATM/ 3Bar Da Nu Nu Nu Nu Nu
4 50m/ 5ATM/ 5 Bar Da Da Nu Nu Nu Nu
5 100m/ 10ATM/ 10Bar Da Da Da Nu Nu Nu
6 200m/ 20ATM/ 20Bar Da Da Da Da Nu Nu
7 peste 200m/ 20ATM/ 20Bar Da Da Da Da Da Nu

Gradul de protectie la umezeala sau etanseitatea ceasului este variabila pe timp lung in functie de anumiti factori, cum ar fi: uzura ceasului, nivelul general de umiditate atmosferica, nivelul de poluare, modul de folosire a ceasului. De aceea este recomandat sa verificati gradul de etanseitate al ceasului, cel putin odata pe an, preferabil inainte de inceperea sezonului cald sau in cazul in care a suferit un soc puternic. De asemenea se recomanda efectuarea unei revizii tehnice la fiecare 2 ani.

La fiecare interventie (de ex. schimbarea bateriei) trebuie verificate garniturile de etanseitate pentru capac, geam si coronita si daca este nevoie, inlocuite.

CONDITII DE GARANTIE

Pentru a putea beneficia de garantii, cumparatorul trebuie sa:

1.sesizeze in termenul de garantie legala o deficienta a bunului preexistenta la data vanzarii acestuia, deci necauzata de actiunile/inactiunile riscante mentionate in manualul de utilizare;

2.faca solicitarea in termenul legal de garantie ;

3.expedieze catre SC PREMIUM TIME SRL bunul care face obiectul sesizarii/solicitarii comerciale.

  • consemneze sesizarea deficientei/solicitarea de garantii comerciale in procesul verbal.

5. completeze procesul verbal cu descrierea inconvenientei si sa expedieze bunul catre SC Premium Time SRL

Cumparatorul va expedia produsul catre SC Premium Time SRL prin intermediul serviciilor de curierat/postale, avand obligatia de a transmite urmatoarele informatii obligatorii:

  • Expeditor: Nume si Prenume
  • Destinatar: SC PREMIUM TIME SRL – pentru SERVICE
  • Adresa: Strada Radovanu nr 11,bl44,ap13 sector 2, Bucuresti
  • Documentele de provenienta a bunului /numarul si data facturii de cumparare a produsului.

Atentie! Nu se predau colete in mod direct la adresa mai sus mentionata (doar prin curier)!

Cumparatorul trebuie sa pastreze o copie a chitantei aferenta costului de expediere a produsului, in vederea justificarii .

Daca Unitatea service constata ca deficienta sau solicitarea de garantii nu este acoperita de garantia legala de conformitate/garantia comerciala, cumparatorul are obligatia de a achita atat costurile de constatare efectuate de unitatea service, cat si costul de transport al bunului si al documentelor insotitoare ale acestuia catre SC PREMIUM TIME SRL si retur, toate aceste costuri fiind inscrise de unitatea service in procesul verbal de constatare.

In cazul bunurilor cu deficiente care fac obiectul utilizarii ne conforme,actiunilor/inactiunilor riscante mai sus mentionate, costul de remediere va fi ofertat de catre unitatea service la cererea cumparatorului, sub rezerva disponibilitatii materialelor necesare pentru remediere la furnizorul international al bunului. Costul de remediere poate fi acceptat de catre cumparator in scris, sau in cadrul procesului verbal, fie in alt mod agreat de parti.

In limita termenului legal de garantie, SC PREMIUM TIME SRL raspunde fata de cumparator pentru orice neconformitate care exista in momentul livrarii bunurilor si care este constatata in Unitatea service in termen de doi ani de la data livrarii bunului.

In cazul in care lipsa de conformitate este constatata de catre unitatea service, cumparatorul are dreptul de a beneficia de urmatoarele masuri : de aducerea la conformitate a bunului, de a beneficia de o reducere proportionala a pretului sau de a obtine incetarea contractului.

Pentru aducerea la starea initiala a bunurilor, cumparatorul poate opta in scris sau in cadrul procesului verbal, fie in alt mod agreat de parti, intre reparatie si inlocuire, cu exceptia cazului in care masura aleasa ar fi imposibila sau, in comparatie cu alta masura disponibila, ar impune SC PREMIUM TIME SRL costuri care ar fi ne justificate, luand in considerare toate circumstantele, inclusiv urmatoarele: valoarea bunurilor in cazul in care nu ar fi existat neconformitatea; gravitatea neconformitatii; daca masura alternativa ar putea fi executata fara vreun inconvenient semnificativ pentru cumparator.

Reparatiile sau inlocuirile se efectueaza cu respectarea urmatoarelor conditii: fara costuri; intr-un termen care nu poate depasi 15 zile calendaristice din momentul in care Premium Time SRL a fost informat de catre cumparator cu privire la neconformitate si care este stabilit de comun acord, in scris, intre Premium Time SRL si comparator sau in cadrul procesului verbal incheiat intre parti.

Termenele de garantie se prelungesc in cazul reparatiei bunului, prin consemnari scrise , fie in cadrul procesului verbal, fie in alt mod agreat de parti, cu perioada scursa de la data reclamatiei scrise a Cumparatorului si pana la data predarii bunului catre acesta in stare de functionare normala, iar in cazul inlocuirii bunului, cu un nou termen de garantie.

Premium Time SRL poate refuza sa aduca la conformitate bunurile daca reparatia sau inlocuirea este imposibila sau i-ar impune costuri care ar fi disproportionate in comparatie cu alte masuri de reparatii disponibile, luand in considerare valoarea bunurilor in cazul in care nu ar fi existat neconformitatea sau gravitatea neconformitatii.

In cazul bunurilor care prezinta un anumit grad de neconformitate, cumparatorul are dreptul de a obtine masura reducerii proportionale a pretului bunurilor respective, reducere echivalenta cu diminuarea valorii bunului in comparatie cu valoarea pe care bunul respectiv ar fi avut-o daca n-ar fi avut acel grad de neconformitate.

Pentru o anumita masura cumparatorul se poate exprima in scris, sau in cadrul procesului verbal, fie in alt mod agreat de parti, in cazul in care neconformitatea bunurilor este constatata de unitatea service la scurt timp dupa livrare, fara a depasi 30 de zile calendaristice.

Premium Time SRL va preda bunul catre Cumparator doar in schimbul achitarii tuturor sumelor pe care i le datoreaza. Pana la achitarea tuturor acestor sume, Premium Time SRL va retine drept garantie bunul predat de Cumparator, iar Cumparatorul va datora SC PREMIUM TIME SRL un cost de depozitare de 2% din valoarea a bunului pentru fiecare zi de depozitare. va putea trece bunul in proprietatea sa fara indeplinirea altor formalitati din momentul in care costul de depozitare a bunului va depasi valoarea acestuia.

PMD Permundum 2022 © Toate drepturile rezervate | Made with Love by  Azuvo Design